אוטוסטרדה - פורטל רכב

קניית רכב בתוכניות שותפים

תוכן [ הסתר ]

רכב קונים דרך האינטרנט? בוודאי עמדתם להשיב מיד בשלילה מוחלטת, ואם כך, ודאי לא שמעתם על תוכניות שותפים. תתפלאו, אבל הענף הקרוי שיווק באינטרנט הולך וצובר תאוצה, ואיננו מדברים רק על פרסום בגוגל. אנו הישראלים אוהבים לקנות הכל – ובזול. באמצעות הרשת אנו עושים השוואות מחירים, חוקרים את השוק ומגיעים להחלטה. ואם תציעו ללקוח הפוטנציאלי הצעה מפתה, הוא ירכוש רכב גם דרך האינטרנט. עובדה. לכן, כדאי לדבר על הכוח העולה של שותפים ברשת ואיך אפשר לשווק בעזרתם גם רכבים, בעיקר ייחודיים.

מה זה בעצם תוכניות שותפים?

תוכניות שותפים הן שיטה של תיווך למכירה דרך האינטרנט. במילים אחרות, בעלי פלטפורמות אינטרנטיות שונות (פורומים, אתרים, בלוגים) מקצים שטח פרסום ברשת עבור בעל מוצר. זה משלם להם עמלה תמורת השירות. מדובר בעבודה דרך הבית או מהמשרד באמצעות המחשב האישי כשהעמלות שמקבלים השותפים הן עבור תוצאות בלבד ולא עבור הפרסום עצמו.

מה היתרון של תוכניות שותפים?

מי שמשדך בין ספק המעוניין למכור מוצר, לבין השותפים שישווקו עבורו את המוצר ברשת, הן בדרך כלל רשתות שותפים. השותפים לומדים את המוצר מא' ועד ת', לרוב מנסים אותו בעצמם, ואז מגדירים את קהל היעד. בהתאם לכך הם מתכננים היכן 'לתקוף' אסטרטגית. לבעל המוצר זה טוב, כי הוא משלם רק עבור תוצאות (מכירה או לפחות נגישות ללקוח מתעניין), ולשותפים זה טוב, כי הם ירוויחו עמלה כמעט ללא הוצאות מצדם.

איך קונים רכב בתיווך תוכניות שותפים?

נניח שמישהו מתעניין ברכישת רכב מסחרי. הוא מקיש בגוגל את המילים - שיווק מסחרי רכבים - ומוצא מידע על רכב מסוים. הקישור יוביל אותו לאתר מסוים, בו ייתקל בבאנר או במספר טלפון, המיועד למי שמתעניין ברכישת רכב מסוג זה.

את הפרסום הזה יזמו אנשי תוכניות שותפים, ואם הלקוח יקליק או יתקשר – השותף יקבל עמלה מסוימת. אם בסופו של דבר תתבצע מכירה, העמלה שלו תהיה גבוהה. דרכים נוספות לשיווק הן כמובן פרסום בגוגל (קישור ממומן), הפצה רוויה ברשתות חברתיות כגון פייסבוק, הפצה נרחבת במיילים וכן הלאה. כל פרסום שיניע לקוח פוטנציאלי לפעולה – הוא הצלחה.

מי הקונים הפוטנציאליים ברשת?

חברי תוכניות שותפים יידעו לזהות בדיוק באיזה מגזר כדאי להשקיע משאבי פרסום. סביר להניח כי אנשים שיחפשו מידע באינטרנט, יעשו זאת כי מדובר ברכב ייחודי: רכבים מסחריים, רכבי ספורט וכמובן רכבים ביבוא אישי מחו"ל. ואם יקבלו מידע או יופנו לאתר מסוים בעקבות אותו חיפוש, קרוב לוודי שהם גם ינועו לפעולה – ויקנו את המוצר.

מה ההבדל בין תוכניות שותפים לבין תיווך רגיל?

שיטות תיווך אחרות מאלצות את המתווך להתאמץ, לשוטט, לבזבז אנרגיה. השותפים אינם צריכים לצאת מהבית, ואף לא לקום מהכסא. הם מעניקים ללקוח את כל האינפורמציה הדרושה דרך האינטרנט. אבל שלא תחשבו שזו עבודה קלה: צריך להיות אשף שיווק באינטרנט על מנת להשתכר שכר הולם, שכן אין שכר בסיס ואם לא מוכרים - לא משתכרים.

אז מה המסקנה?

במקום לנסוע למגרשים וסוכנויות רכב, אפשר למצוא רכב בהינף מקלדת. זה קל, זה פשוט, זה יעיל וזה מומלץ. אחרי הכל, כשאתה יושב בניחותא על הכסא בבית, ההחלטות שלך הרבה יותר שקולות ופחות אימפולסיביות מאשר מול סוכן מכירות אמביציוזי. מחפשים את הרכב הבא? מי יודע, אולי תוכניות שותפים הן אלו שיובילו אתכם אליו.

הבהרה

אנו משתדלים מאד לשמור על המידע באתר מעודכן עד כמה שניתן, אך יתכן כי יופיע מידע שגוי באתר. על הקורא לפנות אל האתרים של החברות עצמן בכדי לקבל את המידע המעודכן ביותר אודותיהן. אין בעלי האתר והמחברים נושאים בכל אחריות מסוג כלשהו לכל נזק שנגרם בעקבות שימוש במידע המופיע באתר.