אוטוסטרדה - פורטל רכב

לוח רכב

אם בעבר אופציות הפרסום של רכב למכירה היו מצומצמות ביותר, הרי שעם הקמת פורטל לוח רכב למכירה באינטרנט, הליך המכירה של רכבים בישראל הפך לפשוט, נוח וזול יותר. כיום, בעל רכב או סוכנות רכב המעוניינים להעמיד כלי רכב למכירה יכולים תוך כמה רגעים לפרסם את רכבם במגוון לוחות רכב אינטרנטיים ולקבל עדה של לקוחות פוטנציאליים מרגע הפרסום.

במאמר הבא, נסביר מהו לוח רכב וכיצד מפרסמים הודעת רכב למכירה בלוחות הרכב באינטרנט.

מהו לוח רכב?

לוח רכב הוא למעשה פורטל אינטרנטי מקצועי המציע שטח פרסום למגוון רחב של כלי רכב המוצעים למכירה ברשת האינטרנט. כאשר לכל פורטל העוסק בתחום מכירת רכב באינטרנט, יש תקנון פרסום ייחודי עבור פרסום רכבים למכירה. כמו כן, ישנם סוגים שונים של לוחות רכב, כדוגמת: לוח רכב מצולם, לוח אינטראקטיבי ועוד.

אילו סוגי רכבים מופיעים בלוח רכב?

לוח רכב אינטרנטי סטנדרטי מאגד לתוכו מגוון רכב של סוגי רכבים, סוגי יצרנים וסוגי מוכרים, לרבות הבאים:

  • במרבית אתרי לוח מכירת רכב, תוכלו למצוא את כלי הרכב הבאים: אופנועים, רכבי שטח (ג'יפים, 4X4), רכבים מסחריים, אוטובוסים, קטנועים, מוניות, טרקטורונים, כלי שיט, קלנוע, מכוניות משפחתיות, משאיות, רכבים חקלאיים, מיניבוסים, נגררים ואופנועי ים.
  • במרבית לוחות הרכב תוכלו למצוא את יצרני הרכב הבאים: יונדאי, פיג'ו, מאזדה, שברולט, רנו, טויוטה, אאודי, ב.מ.ו, מרצדס, סיטרואן, מיצובישי, הונדה, גולף, פולקסווגן, אלפא רומיאו, קאיה, סקודה, סובארו, סוזוקי, רובר, קרייזלר, ניסן, אופל ועוד.
  • בכל לוחות הרכב ניכרים המפרסמים הבאים: בעלי רכב פרטיים, יבואני רכב, סוחרי רכב, חברות ליסינג ועוד.

מהם לוחות הרכב הפופולאריים ביותר ברשת?

לוחות הרכב הפופולאריים ביותר ברשת הם הבאים: לוח רכב winwin, לוח פוקוס, לוח יד 2, לוח הומלס רכבים, לוח קרטל, לוח CARLESS, לוח Dr.car, לוח BIPBIP ולוח מאגר.

רוצים להופיע בלוח רכב?

מעוניינים לפרסם את רכבכם בפורטל לוח רכב, אך לא יודעים מה צריך לעשות? במדריך הבא תוכלו לקבל מענה מקיף לשאלותיכם, באשר לפרסום מודעת מכירה של רכב. מעוניינים למכור את רכבכם במהרה, כל שעליכם לעשות הוא לבחור את לוח הרכב המתאים ולהכניס את הפרטים הבאים:

  • פרטי הרכב-הצעד הראשון בפרסום רכב למכירה בלוחות הרכב הוא הזנת פרטי הרכב המוצע למכירה, לרבות: סוג היצרן (מרצדס, יונדאי, סובארו, אאודי, ב.מ.ו ועוד), בעלות (פרטית, חברת השכרה, חברת ליסינג, חברה, ביה"ס לנהיגה או חברות השכרה), דגם הרכב, יד הרכב (ראשונה עד עשירית), גיר אוטומטי, הילוכים או טיפרוניק, שנת הייצור, האם הרכב עבר טסט, נפח המנוע (50 סמ"ק עד 9000 סמ"ק), סוג המנוע (דיזל, בנזין, היברידי, חשמלי או גפ"מ ? גז)מחיר הרכב, קילומטראז', צבע הרכב ותוספות הרכב (חלונות חשמליים, נעילה מרכזית, גלגלי מגנזיום, מזגן, כריות אוויר, DVD לרכב,GPS, גג שמש ו - ABS).
  • פרטי המפרסם- הצעד השני בהליך פרסום רכב למכירה בלוחות הרכב, כרוך בהזנת פרטי המפרסם, לרבות: שם המפרסם, אזור מגורים, כתובת דואר אלקטרוני וטלפון.

לסיכום, אם תפעלו בהתאם להוראות הפרסום הבאות תגדילו את פוטנציאל המכירה של רכבכם וזאת באמצעות פרסום הודעת לוח רכב.

הבהרה

אנו משתדלים מאד לשמור על המידע באתר מעודכן עד כמה שניתן, אך יתכן כי יופיע מידע שגוי באתר. על הקורא לפנות אל האתרים של החברות עצמן בכדי לקבל את המידע המעודכן ביותר אודותיהן. אין בעלי האתר והמחברים נושאים בכל אחריות מסוג כלשהו לכל נזק שנגרם בעקבות שימוש במידע המופיע באתר.